Veel gestelde vragen – FAQ
Welke betaalmogelijkheden heb ik bij SmartPoint?
U kunt enkel contant betalen voor uw reparatie; pinnen is helaas niet mogelijk.
Hoe kan ik SmartPoint bereiken?
SmartPoint is gevestigd aan de ring te Alkmaar, waardoor het gemakkelijk met de auto te bereiken is. Zie hieronder de contactgegevens van SmartPoint:
SmartPoint
Arcadialaan 24
1813 KN Alkmaar
+31 6 81 02 55 20
info@smartpointreparatie.nl
www.smartpointreparatie.nl
Welke garantie biedt SmartPoint mij?
SmartPoint biedt u te allen tijden drie maanden garantie op de uitgevoerde reparatie van uw smartphone of tablet.
Wat zijn de openingstijden van SmartPoint?
SmartPoint is iedere maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 18.00 geopend.
Zijn er parkeermogelijkheden in de buurt bij SmartPoint?
Gratis parkeren is mogelijk op de grote parkeerplaats voor de deur van SmartPoint.
Hoe gaat SmartPoint om met mijn persoonlijke gegevens?
SmartPoint gaat uiterst vertrouwelijk met uw persoonlijke gegevens om. Deze zullen niet aan derden verstrekt worden.
Welke onderdelen gebruikt SmartPoint voor de smartphone- en tabletreparaties?
SmartPoint hecht zeer veel waarde aan kwaliteitsreparaties en gebruikt daarom uitsluitend originele onderdelen voor uw benodigde reparatie.
Hoe lang duurt mijn reparatie als SmartPoint de benodigde onderdelen hiervoor niet op voorraad heeft?
SmartPoint streeft ernaar om zo snel mogelijk uw reparatie in orde te krijgen en daarom duurt uw reparatie in dit geval maximaal twee dagen.